fredag den 7. juni 2013

Løbetur i Central park & en aften i selskab med Alfie


















I går startede jeg med en lang løbetur gennem Central Park. Vejret var super fint, og der var mange ude og løbe, især rundt om den store sø i parken. Jeg har forsøgt at tage et par billeder af min fine udsigt mens jeg løb, så kan I selv bedømme hvor gode de blev!
Bagefter tog jeg ind i en enorm Applebutik på 5th, for at købe en iPad med hjem til mine forældre, som de havde bedt mig om. Derefter skyndte jeg mig hjem med iPad'en, klædte hurtigt om, hvorefter jeg tog ind for at mødes med Alfie. Vi tog ud at spise på Upper West side, hvorefter vi fortsatte videre på en bar, hvor der var billige øl hele natten. Vi havde en rigtig hyggelig aften, og Alfie har lovet at kigge forbi Danmark igen senere på året. Jeg glemte at tage billeder, så I må nøjes med at forstille jer hvor hyggeligt vi havde det!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar