lørdag den 8. juni 2013

Bye Bye New York!












Nu er jeg vågnet op til min sidste dag i New York. For denne gang! Jeg kommer meget snart tilbage. Jeg er lige kommet hjem fra en dejlig løbetur i nabolaget og kommer helt sikkert til at savne den smukke udsigt over Hudson River, når jeg løber rundt hjemme på Frederiksberg inden længe. Jeg har taget lidt billeder af den gade jeg bor på, samt lejligheden, så I kan se hvor jeg har tilbragt en del tid i. Tjek evt. den bakke jeg bor på, den har til tider været hård efter en lang dag. 
Dagen i dag står på pakning, hvilket jeg hader. Hvis man kunne betale sig fra, at få nogle til at pakke for en havde jeg gjort det. Jeg synes ikke jeg har købt så meget mens jeg har været her og alligevel kan jeg ikke lukke min kuffert. Jeg er ikke særligt velorganiseret! 
Jeg kan ikke forstå, at jeg allerede skal hjem. Tiden er gået alt for hurtig og jeg er ikke rigtig klar til at forlade NY. Jeg håber dog på at kigge forbi igen næste år. 
Nu skal jeg hjem til familie, venner og specialet. Jeg er meget opsat på, at den sidste specialetid ikke skal blive et helvede, og derfor er det vigtigt for mig at bevare det positive overblik. Derfor er min dør altid åben hjemme på Holger Danskes vej, så kig forbi til en kop kaffe, eller en kold øl på altanen, så jeg kan holde nogle hyggelige pauser fra skriveriet.  
Bye bye, New York og på gensyn ASAP!!!

Okay, dette indlæg bliver uden billeder, for min computer fucker og jeg er allerede for sent på den til lufthaven!!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar