torsdag den 20. august 2015

Okay, nu går jeg altså igang igen..


Jeg er godt klar over, man ikke kan drive en blog, hvis man kun udgiver ét indlæg om året. Og det er der faktisk gået. Altså et år. Siden jeg sidste gang skrev her på bloggen. Det ændrer jeg på nu.
Det sidste års tid er der sket mange ting. Gode og dårlige, spændende og uinteressante. Siden august 2014 har jeg bl.a. lavet følgende:

Arbejdet på tre film & en TV-serie + det løse
Fejret fødselsdag & Thanksgiving i NYC med min søster
Blevet godkendt til lejlighedskøb i banken (nu er jeg voksen!)
Været i biografen 19 gange
Blevet gudmor til min bedste venindes lille Bertram
Købt ny Macbook (den gamle døde af danskvand) og ny iPhone (der var for lidt plads på den anden)
Løbet en masse dejlige ture i naturen & på løbebånd (mine nye løbesko er bomben)
Holdt et 3 ugers sukkerstop (Næsten! Der er 1 uge tilbage. Jeg fortæller mere om det senere)
Knækket en tand (Den er ikke blevet lavet endnu!)
Planlagt og afholdt en gallapremiere
Tabt halvdelen af mit hår ved en hårfarvning hos frisøren (jeg lider stadig)
Været til to bryllupper og to barnedåbe
Købt min første designertaske (Marc Jacobs)
Fik mig næsten en tatovering (det kan stadig nåes)
Fået en stambar sammen med gode kollegaer
Tilbragt en del tid i en bunker under jorden samt et nedlagt hospital (arbjede jo)
Spist alt for meget froskost på wedofood, efter jeg er begyndt at have kontor i Kødbyen
Hjulpet min søster med at flytte til Odense
Lært reglerne i badminton
Tilbragt timer på lange gåture i skoven med min familie
Fået en masse nye og dejlige mennesker i mit liv <3

Det var hvad jeg lige kunne ryste ud sådan en torsdag eftermiddag her i varmen. Jeg vender stærkt tilbage - ikke om et år, men i morgen. Forhåbentlig!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar