fredag den 21. august 2015

Fredagsstemning, bustur & tanker om træning

Mine super flotte løbe-venner :)

Det er fredag og det er weekend lige om lidt. Når klokken slår 17.00 haster jeg fra mit arbejde i Kødbyen op til Ingerslevsgade, og hopper på en af de røde busser mod Sønderjylland og min familie. De røde lyn er ret billige at køre med. 200 kr koster det for en voksenbillet hele vejen til Aabenraa. Det koster sgu det dobbelte hos dem ovre i DSB. Ulempen er så desværre, at det tager hele fire timer at krydse alle bælterne, så jeg lander først omkring klokken 21.00 på Statoils parkeringsplads ved motorvejen. Det er nu okay. Jeg planlægger at kombinere turen med Netflix, salat fra wedofood og lidt arbejde.

Weekenden kommer til at stå på familiehygge, lange gåture i skoven og god mad. Måske en enkelt løbetur med min søster, kunne komme på tale, hvis ellers jeg kan få overtalt mine akillesener. Jeg var ude på en lille 5'er i går aftes, og jeg må sige, at selvom mine løbesko gør hvad de kan for at hjælpe til, så døjer jeg altså en del med smerter i mine fodled. Jeg kan umiddelbart ikke finde en løsning på det, andet end at holde pause. Men jeg elsker at løbe og skal også gerne have lidt motion, så jeg ikke vokser fast i sofaen. Mit abonnement hos Fitness World har været på pause hele sommeren, men i september udskifter jeg Frederiksbergs solrige villaveje med prusten og sveden indendøre. Det skal nok blive godt, kan jeg mærke. Dette efterår er det mit mål, at tilmelde mig nogle flere hold, så det ikke altid ender med jeg står og hygger på crosseren eller løbebåndet. Der skal tænkes mere kreativt. Derudover ligger mit center i Frederiksberg Svømmehal, så der er vist ingen undskyldning for ikke at supplere træningen med lidt svømning engang i mellem også.

Med ønsket om en dejlig weekend med masser flødeboller til jer alle. (Ikke til mig, desværre. Jeg er fortsat på sukkerstop. Forklaring følger)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar